شهادت سردار حاج میرزا سلگی + علت و عکس-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

شهادت سردار حاج میرزا سلگی + علت و عکس

سردار حاج میرزا سلگی در سن ۶۵ سالگی به شهادت رسید. در ادامه علت شهادت سردار حاج میرزا سلگی را با هم می‌خوانیم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 02
کد خبر: ۳۹۳۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛سردار حاج میرزا سالگی پس از تحمل رنج‌های بسیار ناشی از عوارض استنشاق گاز‌های شیمیایی دوران جنگ دفاع مقدس امروز ۱۴ فروردین ۹۹ به یاران شهیدش ملحق شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباه علت شهادت سردار حاج میرزا سلگی با راهبرد معاصر همراه باشید.

 

 

 

 

 

 

شهادت سردار حاج میرزا سلگی + علت و عکس

 

علت شهادت سردار حاج میرزا سلگی

 

سردار «حاج میرزا سلگی» جانباز سرافراز و فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) و رئیس ستاد لشگر سپاه انصارالحسین (ع) به یاران شهیدش پیوست.

 

سردار حاج‌میرزا سلگی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» صبح امروز پنج شنبه به یاران شهیدش پیوست.

 

سردار حاج میرزا سلگی به دلیل عوارض ناشی از استنشاق گاز‌های شیمیایی دوران دفاع مقدس و جراحات جانبازی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهشتی همدان بستری بود.

 

گفتنی است مراسم تشییع این شهید والامقام به منظور حفظ سلامتی و جلوگیری از ایجاد تجمع بدون حضور مردم برگزار خواهد شد.

 

شهادت سردار حاج میرزا سلگی + علت و عکس

 

بیوگرافی سردار حاج میرزا سلگی

حاج میرزا محمد سلگی جانباز دفاع مقدس متولد سال ۱۳۳۴ در روستای هادی آباد بخش فیروزان نهاوند به دنیا آمده و از اولین روزهای جنگ در ۲۲ سالگی در جبهه ها حضور داشت و فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) و رئیس ستاد لشگر سپاه انصارالحسین (ع) بود هشت سال برای وطن جنگید و به درجه جانبازی نائل شد و در نهایت در ۱۶ فررودین ۹۹ به یارانش پیوست و به شهادت رسید.

 

شهادت سردار حاج میرزا سلگی + علت و عکس

 

همسر سردار حاج میرزا سلگی

ایشان در سن کم با خانم پروین سلگی که وی نیز فرزند و خواهر شهید بود، ازدواج کرده و دارای دختر و پسر و نوه هستند.

 

بانو پروین سلگی در ۱۳ سالگی به عقد جوانی ۱۹ ساله درآمد و دوشادوش او با گرم نگه داشتن کانون خانواده و تحمل سختی‌ها، دشواری‌های معرکه جهاد اصغر را برای همسر جانبازش تحمل‌ پذیرکرد.

 

 

سوابق و فعالیت ها سردار حاج میرزا سلگی

در اوایل جنگ که به جبهه رفت بعد از آموزش های مقدماتی به استخدام رسمی سپاه درآمد و سپس با جدیت و تلاش، بعنوان فرمانده گروهان و بعد گردان و سپس، مسئول محور عملیاتی لشگر انصارالحسین شدو آخرین مسئولیتش در جبهه، رئیس لشکر انصار الحسین بود و مدیر داخلی سپاه قبل از جنگ، فرمانده گردان سپاه انصارالحسین تا سال ۶۵ و بعد از جانبازی مسئول محور لشگر انصارالحسین و مسئول ستاد لشگر انصار الحسین.


لیشان دو سال نیز بعنوان رئیس اداره اوقاف بودند و در زمان شهادت نیز مشاور استاندار همدان و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان همدان بود

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار